Logo sommerfugl

onsdag den 24. september 2008

Sarah West: Glem mig ... Hjælp mig!

Til fordel for Ungdomsproblemer.dk har Sarah West fornylig udgivet Glem mig om en ung pige som mest af alt gerne vil glemmes af verden. Det er samtidig et råb om hjælp og opmærksomhed fra alle dem som kæmper med lavt selvværd. Hun håber at den vil gøre en forskel, på en eller anden måde.

Tekst og musik: Sarah West

Sarah West

Se de kigger og de nikker
når de ser hvad jeg kan
men indeni er jeg en fiasko,
intet værd ikke sand
Når jeg kigger på mig selv,
vil jeg væk herfra
hvis du spørger hvem jeg er,
har jeg intet svar
stod det til mig
var jeg allerede væk
Glem mig
jeg er allerede væk
Glem mig
yeah, yeah, yeah
Hjælp mig

Sarah West
Sarah West
Sarah West

Mine øjne flakker hurtigt rundt
hvor er mit håb?
I tror jeg ejer hele verden
men jeg har intet at leve for
Nej nej nej nej nej
Jeg vil ikke mer'
Er der ingen der ser
hvor slemt det er?
Glem mig,
jeg er allerede væk
Glem mig
yeah yeah yeah

Sarah West

Jeg er ikke den eneste
der råber om hjælp
Vi er mange der ikke kan
hjælpe os selv
Jeg har glemt hvem jeg er,
hvad jeg skal og hvad jeg vil
Skal jeg virkelig fortælle det
en gang til?
Hjælp mig!
Glem mig
jeg er allerede væk
glem mig
yeah yeah yeah




2 comments:

Anonym sagde ...

Er helt vildt med sangene og det er mine 2 bedste veninder også.
Så jeg fandt heldigvis teksterne.
Godt.
Mine venidner har og en har stadig nogle problemer og de høre meget de sange.
Og det er nu ikke fordi de gør noget ondt i mens ikke min første bedste venind i hvertfald men de er bare gode og derfor høre vi dem.

tosommerfugle sagde ...

Ja, hun laver gode tekster, med fokus på følelser og smerter der netop er brug for at sætte ord på, og kunne snakke om. Følelser der netop også kan genkendes og anerkendes af andre - når der lukkes lidt op for dem :-)

Logo sommerfugl