Logo sommerfugl

fredag den 29. februar 2008

Sarah West: Tag min Hånd

En smuk stemme og en smuk sang. Nogle kalder den for "selvmords sangen", selv om den nærmere er det modsatte.

YouTube: Tag min Hånd (Sarah West)
Tekst og musik: Sarah West

Sarah West
Kan de se mig?
- Jeg er lige her
Kan de ikke se mig?
Eller lader alle bare vær'
fordi de ik' ka' li' mig
som jeg er
Alting smuldrer og forsvinder,
jeg har mistet alt jeg kender
til

Men tag min hånd,
så vil jeg gå med dig
Når modet det svigter
alt du frygter er lige her
Kom tag min hånd,
og jeg vil gå med dig
Se livet for dig,
det venter kun på dig
Hvis du tør

Sarah West
Kniven rør mig, nu igen
Men smerten den forsvinder
når jeg gør mig selv fortræd
Jeg længes efter mer
kærlighed
Trækker jeg mig selv tilbage
Håber på de korte dage
tager til

Men tag min hånd,
så vil jeg gå med dig
når modet det svigter
og alt du frygter
er lige her
Kom tag min hånd,
så jeg vil gå med dig
Se livet for dig,
det venter kun på dig
Hvis du tør

Sarah West
Men tag min hånd,
så vil jeg gå med dig
når modet det svigter
og alt du frygter
er lige her
Kom tag min hånd,
og jeg vil gå med dig
Se livet for dig,
det venter kun på dig
Hvis du tør
...

tag min hånd
og det går

...

Sarah West
kom tag min hånd


BandBase: Sarah West
MySpace-Musik: Sarah West


En udgave med levende billeder:
YouTube: Tag min hånd - Sarah West

"Tag min hånd" er skrevet til siden www.girltalk.dk, en følsom sang der handler om de unge piger der kæmper med problemer mange af os ikke kan sætte sig ind i. Vi skal ikke glemme de unge, og se forbi hvor svært det er at leve i en dominerende og manipulerende verden. Sangen er skrevet for at hjælpe, påvirke og give håb til de teenagere der synes at livet ser allermest sort ud..

Fra min egen side er sangen skrevet specielt til dette projekt, stilen og teksten skulle være bred, så det endte med at blive en ballade..
Og det danske, ja, det er første gang jeg gør det..
Jeg håber I vil nyde denne smukke sang..

Smil fra Sarah W.



2 comments:

Unknown sagde ...

Smuk sang! Hvornår er den skrevet? Jeg har i sinde at bruge den til en opgave og vil derfor gerne have faktaene i orden:)

tosommerfugle sagde ...

Uden insiderviden må jeg støtte mig til Bandbase, der fortæller at Tag min hånd er udgivet den 13. maj 2006. Siden sangen blev skrevet til GirlTalk.dk, lyder det heller ikke som noget Sarah West allerede havde liggende i skuffen.

Logo sommerfugl