Logo sommerfugl

søndag den 28. september 2008

For glem mig ej

... a kind of silent sadness.

The Forgotten by Zindy S. D. Nielsen

Jeg har før gengivet nogle af Zindys gode tegninger med symbolske sommerfugle her på bloggen. Det fortjener de, så det lægger jeg gerne plads til. Det ser ud til at der også er nogen som synes at denne her er værd at lægge hud til. En pige fik den på sit overlår:

Zindy tattoo: The Forgotten
Zindy tattoo 1 & 2

Tatovøren Rich Grenier, der gerne går ud over de traditionelle rammer for tatoveringer, er fan af Zindy, og har fået lejlighed til at gengive et par af dem på sit "lærred", hvor stemningen kan fastholdes ganske tæt på.

Working on Zindy tattoo
Rich Grenier: Working on Zindy tattoo


2 comments:

Anonym sagde ...

(shyyyysss; Jeg hvisker lige. For jeg er stille indeni. Og har ikke noget at sige. Ikke noget klogt i hvert fald. Nej, jeg er bare stille og samler luft og mod til at åbne op. Igen.
Idtil da, kan jeg bare sige, at du i alle tilfælde ikke er glemt. Bare gemt. I mine tanker og i min tavsheds ord. Til jeg atter får tiet min tavshed til tale.
Knus
Og knus igen : )

tosommerfugle sagde ...

(: ahhhh .... stilhed er dejligt ... ro og rekreation ... dyrk bare tavsheden ... KNUS! :)

Logo sommerfugl