Logo sommerfugl

torsdag den 9. august 2007

Sommeren kom

Efter en juli, der var den næstvådeste i den danske vejrhistorie, solunderskud og en del småkølige dage, har vi fået sommer. Det kan jo mærkes, med flere solskinstimer og varme dage. Jeg har taget et kik på DMI's vejrarkiv, og ser at kurverne knækker. Så jeg legede med at tage solskinstimerne fra juli og august frem:

SolskinstimerSolskinstimer

Jeg har ikke flettet det så pænt sammen, men det er (dag for dag) antallet af solskinstimer, for sidste del af juli, og starten af august. Den 21. juli blev retssagen offentlig kendt gennem et nyhedstelegram fra Ritzau. Den 3. august blev jeg frifundet. Kan du se hvad jeg mener?

Hvis jeg havde en tro på noget åndeligt, kunne jeg se dette som et tegn. Men jeg nøjes med at bemærke det, uden at sige at det hænger sammen. Men det er nu sjovt.

Sol til sommerfuglen!
(og jer andre også)

1 comments:

Lizelotte sagde ...

Jeg håber den varmer dig godt, sommersolen...

Logo sommerfugl