Logo sommerfugl

mandag den 27. april 2009

Den allersidste dans

Danse Macabre by Anthony Marlow
Danse Macabre by Anthony Marlow
Glamour and Gothics

Den allersidste dans
Altid vil jeg mindes denne aften,
altid vil jeg huske denne dans.
Tåren i dit blik, smilet om din mund,
ja, altid vil jeg mindes denne stund.
Den allersidste dans før vi går hjem,
før solen og en ny dag bryder frem.
Endnu er du mig nær, endnu er natten vor,
og yndig er den sidste vals, før vi går.
Et møde med din mund før vi går hjem,
Det ønsker jeg mig kun, før vi går hjem.
En aften er forbi, nu hvisker jeg godnat
og kysser dig på gensyn, du!
Jeg har aldrig følt himlen så nær som nu.


Youtube: Den allersidste dans
Louise Fribo & Danish Chamber Players


2 comments:

Anja sagde ...

Kære Johnnie:-)

Søs Fenger kan noget - jeg tror det er fordi hun ikke er så 'larmende' og perfekt.

Det er længe siden, jeg kommer ikke rigtig rundt i blogland mere - og jeg tror ikke min seneste mail nåede dig...for længe siden...men det er uden betydning. Bare du nyder foråret:-)

tosommerfugle sagde ...

Jo tak, foråret er nyde-ligt :-) Tiden går jo - og hvis du har sendt mail siden årsskiftet, har du ret i at den ikke nåede frem.

Jeg har lige gang i nogle stille Søs Fenger numre på musikspilleren - jo, hun er godt. Til dette blog indlæg fandt jeg jo en anden sangerinde, som jeg synes passede til billedet og den modsætning som jeg også her fremhæver. Og bare rolig, jeg er ikke så emo som mange af bloggens indlæg kunne tolkes i retning af :-)

Håber også at du trives hvor du er!

Logo sommerfugl