Logo sommerfugl

onsdag den 1. oktober 2008

Still going strong

Old butterfly


6 comments:

Lizelotte sagde ...

Åhja ... de bliver jo lidt flossede, vingerne. Men på gode dage føles det jo næsten ikke.

tosommerfugle sagde ...

Det giver bedre airflow :-)

Anonym sagde ...

Du har nogen fuldtræffere i dit visuelle arkiv kære:-)

tosommerfugle sagde ...

Åh ja - jeg må vist høre blandt storbrugerne af Google Image Search - og så er det jo også sjovt at kunne plukke et billede frem som matcher hvad jeg ellers har blogget om :-)

Desværre finder jeg mange på steder uden nogen form for kildehenvisning - men det skal nu ikke hindre mig i at bruge dem.

Anonym sagde ...

Selvfølgelig skal det ikke det:-)

tosommerfugle sagde ...

Netop :-) og så må jeg jo supplere med en kildehenvisning hvis nogen skulle føle sig stødt. Det er jo meget almindeligt at billeder bliver kopieret rundt mellem hjemmesider uden at det er synligt hvor de kommer fra. Nogle gange lykkedes det mig dog selv at spore kilden, efter at jeg først kun havde fundet selve billedet.

Logo sommerfugl