Logo sommerfugl

tirsdag den 22. april 2008

Sommerfuglenes frie dans

Butterfly Hands

4 comments:

TSJ sagde ...

Hvor er det et smukt billede! Jeg lagde for lidt siden en sang ud på en mp3 afspiller på min blog. Den hedder sidste time, men handler også om en sommerfugl, den er rigtig fin, synes du skulle høre den :)

tosommerfugle sagde ...

:-)

Jeg kunne ikke få øje på noget i retning af mp3 og "sidste time" på din blog....?

TSJ sagde ...

Hmm, indlæget hedder 'flyv med mig ud i solen'... det er i løbet af denne måned..

tosommerfugle sagde ...

Nå sådan, jeg jagtede noget med titlens ord - men søgningen kan jo ikke finde ord inden i en MP3 fil... Men jeg fandt det så da jeg kom hjem
-> Flyv med mig ud i solen... <-
og jo, den er god (det plejer Søs Fenger jo at være), og passer også godt til billedet.

Jeg har taget den med på listen over egnede emner for nye blog indlæg her. Mange tak for henvisningen! :-)

Fandt forresten et blog indlæg, Sidste Time, med teksten og en skolepiges (tror jeg det må være) analyse.

Logo sommerfugl