Logo sommerfugl

onsdag den 25. juni 2008

Sommerfugl i spind

Edderkoppespind med sommerfugl

4 comments:

Anonym sagde ...

Da jeg besøger din blog og fandt dette-uden at være "hellig"-besluttede jeg at sende linket:
http://www.filmdelta.se/files/Memo%20from%20upstairs.pps#268,1,Dias nummer 1

tosommerfugle sagde ...

Tak for linket - jeg har det sådan at når jeg læser noget med gud, læser jeg mentalt noget i retning af "kærlighed" i stedet. Så synes jeg at det kommer til at passe meget bedre. (Kærlighed ikke ment romantisk, men mere alment).

Og så synes jeg at det passer meget godt med min filosofi om mest at leve i nuet, se det gode i alle situationer, i stedet for at skumle over hvordan verden behandler mig :-)

Anonym sagde ...

Så blev det modtaget i den ånd, jeg sendte det. Tak.

tosommerfugle sagde ...

Så er vi jo på bølgelængde :-)

Logo sommerfugl