Logo sommerfugl

mandag den 15. juni 2009

Sorte kugler ... og hvide ... Grib!

Hvide kugler

Jeg har været med en god ven i biografen i dag, for at se filmen Sorte Kugler. Komediefilm flest synes jeg faktisk er direkte kedelige. Denne var en klar undtagelse, og jeg morede mig godt. Jeg har ikke her tænkt mig at forsøge mig som anmelder, men har dog taget et kik på hvad der er fyret af på den konto.

Ikke så få af anmelderne (ingen nævnt, ingen glemt) kommer, formodentlig ganske ubevidst, til selv at fremstå som en del af filmens sketches; de smider med sorte kugler. Hvilket netop er ganske grinagtigt, set i lyset af filmens rammehistorie. Så det har Anders Matthesen, "Anden", faktisk ramt helt godt.

Jeg foretrækker helt klart at smide med hvide kugler.

Anders Matthesen - Sorte kugler



0 comments:

Logo sommerfugl